• Maluna


    Welkom op de website van Praktijk Maluna! Meer weten? Neem contact op via het contactformulier.


  • Maluna


    Kortdurende en laagdrempelige begeleiding voor ouders en kind.


  • Maluna


    Praktijk Maluna doet ook dit jaar weer mee aan de Week van de Opvoeding!


  • Maluna


    Je leert meer over iemand door een uur met hem/haar te spelen dan een jaar met hem/haar te praten. Plato



  • Nieuw


    Peuterpret voor kinderen van 2 tot 4 jaar en hun ouders/verzorgers.

  • dummy, niet gebruiken

logo-klein
 
 
 

Algemene voorwaarden

  • Alle sessies en gesprekken worden opgenomen op video. De opnamen geven mij de mogelijkheid mij tijdens de sessies volledig op het gesprek of het spel te richten en later in alle rust mijn aantekeningen uit te werken. Uiteraard zijn hier strenge privacyregels op van toepassing. De videobanden blijven eigendom van de therapeut en worden na de afronding van het therapietraject vernietigd.
  • In de oudergesprekken bespreek ik met u als ouders het verloop van de therapie. Inhoudelijke informatie over de sessies bespreek ik alleen met u na toestemming van uw kind.
  • Uw kind is mijn cliënt. Uiteraard zijn ouders degenen die betalen, maar ik werk in dienst van de belangen van het kind. Ik werk dan ook vanuit het Verdrag van de Rechten van het Kind.
  • Uw kind volgt de therapie vrijwillig. Als ouders dient u ervoor te zorgen dat uw kind voldoende weet over de therapie. Deze site kent een kindergedeelte, dat u en uw kind daarbij kunnen gebruiken.
  • Er is geen wachtruimte: dat betekent dat u uw kind eventueel brengt en na een uur weer ophaalt.
  • Vóór aanvang van de therapie dient u een behandelovereenkomst te ondertekenen. Hierin staan de afspraken die zijn gemaakt.

*.Gemaakte afspraken graag uiterlijk 24 uur van tevoren afzeggen. Dit kan ook via de voicemail bij niet directe bereikbaarheid. Annuleringen op kortere termijn word 25 euro in rekening gebracht.

Mocht u onverhoopt ontevreden zijn dan hoor ik dat natuurlijk het liefst van u zelf, zodat we in gesprek met elkaar kunnen gaan om tot een oplossing te komen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u een beroep doen op een klachtenfunctionaris die u kan bijstaan. Dit valt onder het Klachtrecht van de wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz). U kunt hiervoor contact opnemen met mijn beroepsvereniging VIT. In navolging van deze wet ben ik ook aangesloten bij geschilleninstantie SCAG. Mijn inschrijving in het Register Beroepsbeoefenaren Complementaire zorg ( licentienr.103252R ) zorgt ervoor dat ook het tuchtrecht is gewaarborgd

 

 

Nieuwsbrief



Contact

  • Uw Naam
  • Uw Email
  • Uw Bericht

Copyright © 2014 Maluna All Rights Reserved. Gerealiseerd door PerfectOnline.